Göteborg

Heaj!

Vet inte om jag ens ska försöka ursäkta mig för dålig uppdatering? det är helt enkelt så att orken har inte infunnit sig och tiden har inte heller varit överdriven.

Lördag - söndag var jag medbjuden till Göteborg med bästis och hennes nya lilla familj som hon så fint uttrycker det.
Det var hotell, julborg, julmarknad, shopping och en massa mys hela helgen.
Jag har aldirg ätit julbord och heller aldrig varit på Lisebergs julmarknad. Det var båda en upplevelse och jag rekomenderar verkigen alla att åka till Liseberg. Det var så himla fint med ljus precis överallt och små stånd här och var. Jag tackar än en gång för att jag fick följa med på en urmysig helg.

Shoppa gjorde vi också, som bästis uttryckte det, nu ska korten säga Cha-ching, cha-ching hela helgen! Jag fick med mig en hel del hem och också dom sista julklapparna inhandlades.

Imorgon är min sista jobbedag och det ska bli så jäkla skönt med lite ledighet. På onsdag åker vi till farmor för den bästa jultraditionen av dom alla, julmat med släkten. Det är egentligen den enda tradition som finns i vårt julfirande och jag hoppas aldrig att den försvinner.
Middag hos farmor på lillejul är det som betyder mest för mig och det enda som gör att jag kan känna glädje över julen.

Ett gott skratt förlänger livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0