Julkänsla

Heaj!

Första december innbar mer julkänsla än jag kunnat ana. Helt plötsligt blev det kallt med flera minusgrader, frost på rutor och marken och lite allmän julstämning.

Eftersom mina föräldrar är dom bästa som finns (och ja jag brukar säga det till dom) har dom gjort en paket kalender till mig med ett litet paket varje dag.

Igår fick jag ett adventsljus och idag en choklad kalender. Det är dock ingen vanlig choklad kalender utan det är en spiderman kalender med spiderman inspirerande chokladbitar, väldigt coolt.
Varför fanns det inte sådana när jag var liten, jag menar bara att jag gick i extas över detta nu när jag är 19 kan ni tänka er hur lycklig jag blivit om jag varit fem?

Nu ska jag åka till Jette för att rida ponny skrutt i mer än 6 minusgrader, gosch vad jag kommer frysa!

Ett gott skratt förlänger livet

Kommentarer
Postat av: Viktoria

JAG VILL MED HA PAKET VARJE DAG:/ vill med bo hemma under julen :P!

2009-12-02 @ 10:10:03
URL: http://wectorja.blogg.se/
Postat av: Syster

Men är inte din syster gullig då som varit med och shoppat + slagit in alla paket?!

2009-12-02 @ 14:29:59
Postat av: Hilda

jag har hört att du ville köpa en töntig kalender med massa rosa skruff på plus att du gillade att slå in paket, mamma fick slita pappret ur händerna på dig....

2009-12-02 @ 18:10:17
Postat av: Syster

Det var ju mitt papper!

2009-12-03 @ 06:59:02
Postat av: Anna

Jag har också fått en sån kalender! :D :D

2009-12-05 @ 00:05:23
URL: http://kickassname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0