Tråk måndag

Heaj!

Först vill jag bara tacka alla för en underbar lördagskväll. Jag hade så himla kul och som jag sa redan innan kommer jag inte kunna glömma kvällen i första taget.
Tyvärr försvann min kamera några timmar under kvällen så det blev knappt några bilder.

Idag är det måndag och utan min dressyrträning är måndagar en sån jävla skitdag. I alla fall just nu när det är mörkt när man vaknar, mörkt innan man är hemma från jobb och idag har det fasen aldrig blivit riktigt ljust för det har varit en tjock dimma precis hela dagen.

Just nu känner jag mig verkligen som vädret, dimmig, grå och tråkig. Livet är helt enkelt bättre på sommaren.
Nu ska jag ligga kvar här i soffan och läsa bloggar, titta på tv och äta chips resten av kvällen.

Sommaren förlänger livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0