7 år sedan!

Heaj!

Igår var det på dagen sju år sedan farfar dog. Det känns märkligt och underligt att det gått så lång tid. Sju år, det är mer än en tredjedel av mitt liv. Tänk vad lite tid jag fick med min farfar och hur mycket vi aldrig hann uppleva tillsammans. 

Det året var inget roligt år för oss. Som sagt försvann farfar men innan dess hade vi fått avliva vår hund som Hanna köpte när jag bara var några veckor gammal, i december försvann även mormor.
För mig var det tre väldigt viktiga personer/djur som förvsann under loppet av bara några få månader. Tre stycken som jag inte levt en dag utan och som alltid funnits där för mig. 
Ibland kan jag tänka på hur det varit om dom fortfarande funnits kvar men det får vi aldrig veta. Jag saknar er alla väldigt mycket fortfarande....

Ett gott skratt förlänger livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0