Dagen efter

Heaj!

Igår blev en händelserik dag som började redan på morgonen med att Svea skadat sig och var jätte dålig. Anna fick komma och det var fasen blod överallt och jag hatar blod!
Så nu står lilla Svea i boxvila med drän och hela kittet. Mona är väldigt irriterad över att gå miste om allt gräs och tycker att livet är allmänt tråkigt men förhoppningsvis ska Svea snart vara bra igen.

Kvällen bjöd på förfest hos Tinafina som kommit hem över helgen för att sedan åka vidare till stan. Fyfasen vilken kväll det blev igår. Vi var alla riktigt sugna på att dansa så vi bestämde att vi skulle hamna på ett sådant ställe. Vad jag vet så var det ingen som tog ett endaste danst steg igår?
Själv blev jag av med alla mina vänner som jag åkte ut med och då träffade jag flera gamla kompisar som jag inte träffat på länge. Jag hade en riktigt go kväll och Bästis var verkligen i toppform både när det gällde det ena och det andra. Hon vägrade att sälja sitt halsband mot 800-900 och när han slänger in en ny I-phone som betalning tittar hon konstigt på honom och säger riktigt stött "vadå en I-Phone? Jag har för fan köpt detta för 350 spänn!" sen vänder hon på klacken och går rakt ut från stället för att klaga högljut över hur dumt erbjudande han gett henne....

Kvällen slutade med att T kom och hämtade oss allihop. Toffel hjältel säger somliga själv föredrar jag att kalla honom en väldigt snäll och trevlig pojkvän.

Imorse mådde jag verkligen som jag förtjänade och det var allt annat än bra. Det är endast två gånger (ni som känner mig vet när) som dagen efter varit såhär jobbig och beslutet att låta Älg vila och bara ligga i soffan togs väldigt snabbt.
Nu har kroppen kommit ifatt mig och ikväll planeras det en myskväll med vännerna så kanske vi kan komma på vad som egentligen hände igår?! Jag vet bara att jag hade fruktanvärt roligt.

Ett gott skratt förlänger livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0