Imorgon väntar något hemskt

Heaj!

Igår vaknade jag med feber och frossa som gjorde att jag frös mer än jag brukar. Så nu har jag knaprat tabletter och legat i soffan under varma filtar och druckit en massa Chai i två dagar och nu känns allt mycket bättre.

Jag fick ställa in min date med bästis ikväll vilket suger. Vi har svårt att få ihop någon dag som passar oss båda och det är tråkigt. Det finns endast en sak som jag saknar med att bo på Lyckås och det är just närheten till min bästis och att dela stall med henne. Vi träffades nästan varje dag och det har vi gjort ända sen 2000 så att bara träffa henne några gånger i veckan (ibland knappt det) känns konstigt men framförallt tråkigt.

Imorgon väntar tandläkaren och gosch vad jag hatar det! Jag har en väldigt liten mun och dom där stora äckliga röntgen sakerna man ska ha i munnen skaver hål precis varje gång och sen börjar mitt tandkött blöda bara man tittar på det. Trots att jag aldrig haft något hål och aldrig behövt göra något ingrepp så går jag alltid därifrån med en mun som både blöder och ömmar. Kort sagt så hatar jag tandläkaren!

Ett gott skratt förlänger livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0