Jäkla skitdag!

Heaj!

Idag är jag faktiskt nära att säga det som Mathias jämt skrek ut under alla syslöjds timmar under högstadiet. Jag kommer inte säga det men det är så himla nära.

Idag är det en sådan allmänt tråkig och värdelös dag. Imorse försov jag mig och fick stressa som en gnu för att hinna till jobb i tid. På jobb fanns det nästan ingenting för oss att göra och då blir dagen väldigt lång vill jag lova. Men hela dagen hade jag i bakhuvudet en glädjande tanke, nämligen att jag skulle klippa och färga håret ikväll.

Tror ni att jag får uppleva detta simpla nöje som jag tillochmed betalar för att få uppleva?
Nej givetvis inte! När jag är halvvägs ner för åsen så ligger det ett fett träd mitt över vägen! Jag fick ringa och avboka och tack vare ett återbud som dom precis fått in får jag klippa mig innan 60 års festen annars hade jag fått vänta tills i slutet av december. Behöver jag säga att jag är matt?!

Strömmen här hemma blinkar i princip hela tiden så Bonde söker fru och Greys kommer jag antagligen också gå miste om. Behöver jag tilllägga att Älg fortfarande är mega halt och svullen i sitt ben? Antagligen inte....

Ge mig en reskompis, en resplan och en flygbiljett nu!

Kommentarer
Postat av: Annika

haha, säg det hilda, SÄÄÄG DET!

2009-11-18 @ 18:46:52
Postat av: josse

bara fram med de hilda, haha !



Nej tänk framåt vännen, på lördag har vi bannemig en heldag med varandra..

2009-11-18 @ 18:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0