Shopping

Heaj!

Uppdateringen har varit sådär den sista tiden men jag får ta tag i det nu, det blir ett nytt löne löfte...

I lördags åkte jag och Bästis ner till Entre för att shoppa fruktansvärt mycket. Trodde vi ja. Jag blev väldigt besviken jag tyckte inte alls det var något speciellt, Väla är lika bra och mycket närmre.
Vi gick där och blev mer och mer besvikna och tillslut gick vi förbi bion så vi bestämde oss snabbt och lätt för att titta på en film istället.
Det blev New Moon och jag tycker helt klart att den är sevärd. Jake har växt upp och blivit en riktigt snygging, nästan Johnny klass på honom haha.

Ikväll fick jag och bästis därför åka till Väla och Familia för att kompensera vår dåliga shoppingdag. Det gick bättre för oss idag och vi hittade båda var sin klänning till Sweet 60 som närmar sig med stormsteg, tagga gärnet!
Jag har också äntligen hittat en skinnjacka, som jag letat efter i cirka ett år. Nu är den inhandlad och jag är mer än lycklig för den är såååå fin.

Nu ska jag springa ut och mata mina hästar innan PH börjar. Bjuder på en bild av min finfina klänning som jag kommer ha på Swet 60



Ett gott skratt förlänger livet


Kommentarer
Postat av: josefin

wooop wooop, sweeeet 60 =) tagga tagga tagga

2009-11-24 @ 14:45:20
URL: http://hansssonj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0