Underbara stad

Heaj!

Helgen som gick spenderades som sagt i min favorit stad. Och ja det var lika underbart som vanligt, trots att det var skitkallt och kom en del snöblandat så spelar det licksom ingen roll. Att stiga ur bilen och veta att man är framme, det slår det mesta faktiskt.

Att jag fick se Hv vinna för första gången live satte pricken över i:et. Att dom dessutom vann två gånger gjorde det hela ännu bättre. Det är ganska sjukt att jag varit där sen jag var 12-13 och aldrig fått se dom vinna men nu är förtollningen bruten och jag kan våga mig upp ännu oftare.
I fredags åkte vi över till öa och fy för vad det gungade. Jag mådde riktigt illa och hädanefter lider jag med Erik och alla andra som jobbar på dom där båtarna.

Jag hälsade också på Äna som verkligen har skaffat sig en fin liten lägenhet. Jag plussade på mina vuxenpoäng genom att köpa en bok och en allmenacka, det ni!

Nu är jag åter inne i vardagen men det var riktigt skönt att få fly den i fyra dagar och bara ha det jäkligt gott.
Jag tackar Tiff och Erik ännu en gång för att dom alltid tar hand om mig när jag kommer på besök.
Ett gott skratt förlänger livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0