Farmor

Heaj!

Gårdagen spenderades som sagt inne i stan för att fira Måds. Jag fick tura för första gången vilket var lite annorlunda men trevligt. Så småningom avslutade vi kvällen på Tempel och jag hade mestadels riktigt kul. Vi lyckades inte hålla ihop "gänget" vilket var väldigt tråkigt men det var helt klart en minnesvärd kväll.

Idag har det varit den årliga november-middagen hos farmor med kusinerna. En av kusinerna hade med sin pojkvän för första gången vilket farmor berättade för oss andra innan dom kom och när dom parkerat bilen skriker farmor från köket "han är inte alls särskilt lång.... Väldigt kort faktiskt!" Det lät som en större skandal när hon sa det och vilken tur att vi inte dömmer folk efter utseendet ; )

Jag fick lämna farmor och släkten tidigt för att åka hit och ta in hästarna och nu sitter jag här och väntar på att T ska komma och hålla mig sällskap så jag slipper vara rädd och stirrig, jäj!

Ett gott skratt förlänger livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0