Fredagsmys

Heaj!

Igår när jag kom från jobb så var Hanna och Hedda här. Det lilla barnet är ganska gulligt nu när hon inte skriker hela tiden. Jag vet det tar emot att säga det och det är helt mot min "hata barn" grej men ens systerbarn räknas inte, eller?

Massören kom till lilla Älg och gosch vad ont hon hade i ryggen. Hon såg ut som en igelkott med massa nålar över hela ryggen men hon tyckte det var väldigt skönt. Hon ska få en omgång nästa vecka också sen hoppas vi att det släppt och att hon förhoppningsvis blir hon bättre av det. 

Ikväll kommer T hit så ska vi åka upp med mat till Rekavän och Affe med mat. Sen blir det massa fredagsmys med Idol.

Nu ska jag dricka min Chai och läsa min bok en stund innan jag åker iväg till jobbet.

Ett gott skratt förlänger livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0