Hockey

Heaj!

Ikväll åkte jag återigen med Päps in till Ängelholm för att titta på hockey. Nu när jag inte tävlat på länge så blir det inte längre att vi hittar på något bara vi två. Så även fast det inte är Hv som spelar och även om Rögle spelar riktigt dåligt så är det roligt att hitta på något med bara Päps. 

Idag kom vår galna Måds hem och stannar över helgen då hon fyller år. Imorgon ska hon firas och det rejält! Det var ganska längesedan vi var ute så jag har hört en hel del som är sugna på en riktig helkväll.

Annars flyter livet på som vanligt men nu när det är så jädra mörkt hela tiden känner jag mig nästan jämt trött så nu ska jag gå och lägga mig och sova hela nio timmar innan en ny dag väntar.

Ett gott skratt förlänger livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0