Imorgon

Heaj!

Imorgon bär det av, då börjar min lilla weekend. En liten resa upp till staden jag tycker allra bäst om och till folk som jag verkligen gillar skarpt! Jag är sådär töntigt uppspelt och lycklig som jag alltid är när jag ska dit och jag vet att imorgon kommer inget kunna få mig på dåligt humör. Jag kommer bara gå runt med ett fåningt leende på läpparna och inte ens en biltur på 2½ timme kan tynga ner mig. Nepp imorgon blir det helt enkelt ett jäj på dagen!
Älgen har mest varit pest och pina i några dagar och alla framsteg har kännts som bortblåsta. En dag när jag var nere och trimmade villa jag bara rida hem och gråta, jag var så sjukt frustrerad!
Idag kändes det som om det vände och allt gick så mycket bättre igen. Visst finns det över hundra saker som kan bli bättre men just att jag klarade detta själv gör mig ganska stolt faktiskt.
Detta bidrar också till att jag är töntigt glad.

Jag borde ha somnat för länge sedan, jag vet det är pensionärsvarning men jag gillar inte kvällar så jag ska gå upp extra tidigt imorgon för att packa och fixa då istället. Jag älskar morgnar dom är så tysta och fina och oförstörda på något vis. Sen vaknar alla och dagen kan bara bli sämre...


Underbara stad!

Ett gott skratt förlänger livet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0