Svea & Mona

Heaj!

Helgen blev full med massa mys och det var så jäkla skönt att få en hel dag bara för mig själv. Det blev massa terapi och jag hann också med att läsa ut bokan jag köpte i jkp.
Jag har hunnit med en hel del smått och gott som jag annars bara lägger på hög.

Idag har vi varit och hämtat hem Mona och Svea och gosch vad lika dom är! Både utseende och till sättet är dom verkligen super lika. Det är så himla kul att få hem dom och kunna följe henne mer nu.

Päps upptäckte precis Scary Movie som gick på tv och skrattade så han nästan grät. Hur kan detta vara möjligt, är inte dom filmerna sjukt tråkiga....

Imorgon kommer bästis hit så att vi äntligen ska få till en kväll tillsammmans. Det var verkligen jättelängesedan vi träffades och jag saknar henne massor!

Ett gott skratt förlänger livet

Kommentarer
Postat av: Maud

scary movie e de äckligaste som någonsin funnits eller aj efter maskar då

2009-10-27 @ 19:23:30
URL: http://maudj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0